12 Ağustos 2014 Salı

Neydim Ne Oldum

         Öncelikle herkese merhaba:)
Dukan macerama başladığım zamanlarda hiç bu günleri görebileceğim aklıma gelmezdi... En son tartıya çıktığımda tarih 21.01.2014'ü, baskülün göstergesi 98.1kg'ı gösteriyordu... Artık bir şeyler yapmak zorundaydım...
       Dukanla tanışmam tam bir şans eseriydi. Bir gün markette gezerken gözüm raftaki yulaf kepeğine ilişti.. Üzerinde kocaman harflerle ''DUKAN DİYETİNİN VAZGEÇİLMEZİ'' yazıyordu.. Eve geldim ve yulaf kepeğinin faydalarını araştırmaya başladım. Kafama bayağı yattı iyi bir şeymiş dedim ve gidip bir kutu yulaf kepeği aldım. Başladım yoğurda karıştırıp yemeye :) Aradan bir kaç gün geçti dedim acaba bu dukan diyeti neymiş, bu sefer başladım internet üzerinden dukan diyetini araştırmaya. Yaparmışım gibi geldi ama çok emindim 1 ay sonra bırakacağıma :)
Ertesi sabah erkenden kalkıp kitapçı kitapçı dolaşıp kitabını aldım ve o günün gecesinde kitabı bitirdim. Ertesi sabah dukana başlamış bulundum :)
    Testte 8 gün atak çıkmıştı hedef kiloma 72 demişti... o kadar uzaktı ki...ah bir 75 olsam diyordum hep. Ve diyete başlayış o başlayış:) Hedef kilom olan 75 e ulaşınca hedefi 68 e çektim, 68 olduğumda da 65e :)
    Aradan tam 6.5 ay geçti ve 98.1kg ile başladığım bu yola, yarı seyir yarı seyir yarı güçlendirme şeklinde 66.8kg ile devam ediyorum :) Şuanlık hedefim 65 :) İlerisi ne olur bilinmez  :)

Not: 14 mart itibariyle 58-60 kg arasi gidip geliyorum :)